info@reikiakurjerio.lt           +370 647 70449

Dažniausiai užduodami klausimai

Norint gauti daugiau informacijos paspauskite ant žemiau pateiktų klausimų:

Reikiakurjerio.lt

-Ar yra galimybė svetainėje sekti siuntas pagal gavėjo adresą?

Taip. Įvedus gavėjo informaciją į tam skirtus laukelius ir paspaudus filtruoti platforma pateiks siuntos numerį bei kitą informaciją.

Paėmimas ir Pristatymas

-Ar galiu užsakyti siuntos paėmimą iš ryto?

Ne. Tačiau per paštomatą siuntą galima išsiųsti bet kuriuo paros metu.

-Ar Jūs paimate tik dėžėse įpakuotus daiktus?

Mūsų partneriai vežėjai paima tik tinkamai dėžėse ar specialiuose vokuose įpakuotus daiktus.

-Jau 16.00 val., o mano siunta dar nepaimta-ką daryti?

Siuntų paėmimo laikas yra iki 17.00 val. Jeigu Jūsų siunta nebuvo paimta – susisiekite su Reikiakurjerio.lt klientų aptarnavimo skyriumi telefonu 8 5 2054890 ir Jums mielai padėsime.

-Kokią kompensaciją gaunu, jeigu mano siunta nebuvo paimta laiku?

Mes negalime garantuoti tikslaus siuntos paėmimo laiko, todėl siuntos nepaėmimo kompensacijos netaikomos . Visi laiku pateikti užsakymai turi būti paimti ne vėliau kaip iki 17.00 val., jei Jūsų siunta nebuvo paimta – susisiekite su Reikiakurjerio.lt klientų aptarnavimo skyriumi ir Jums mielai padėsime.

-Ar Reikiakurjerio.lt susisieks su manimi jeigu siunta liks nepaimta?

Reikiakurjerio.lt siūlo ir parduoda skirtingų vežėjų siuntų pristatymo paslaugas tačiau tiesiogiai nekontroliuoja jų darbo grafikų. Jei taip nutiktų, nedelsiant praneškite mums, kad galėtume su vežėjais partneriais suderinti pakartotinį siuntos paėmimą.

-Ar gausiu kompensaciją, jeigu siunta nepristatyta numatytu laiku?

Jeigu siunta buvo siųsta pasirinkus paslaugą garantuojančią tikslų pristatymo laiką tuomet Jūs atgausite sumokėtą siuntos pristatymo mokestį.

-Kada mano siunta gali būti paimta?

Nuo siuntos sukūrimo laiko priklauso ar siuntos bus atliekamas kitą darbo dieną arba tą pačią užsakymo dieną. Įprastai siuntą reikia sukurti iki 12 val., kad ji būtų paimta dar tą pačią darbo dieną.

-Kodėl reikiakurjerio.lt paslaugoms reikia spausdintuvo?

Užsakant siuntos pristatymo paslaugą Reikiakurjerio.lt svetainėje reikės atspausdinti adreso etiketę ir užklijuoti ją ant siuntos.

-Padariau klaidą pateikdamas užsakymą, kaip tai pakeisti?

Susisiekite su mumis atsiųsdami informaciją el. paštu į info@reikiakurjerio.lt nurodydami siuntos, užsakymo numerį bei reikiamus pakeitimus. Mes stengsimės kuo operatyviau atsakyti į Jūsų užklausą.

Pažeistos arba dingusios siuntos

-Ar pasirašyti už pristatytas siuntas, kurios yra apgadintos?

Jeigu siunta, jos pakuotė ar viduje esantys daiktai, prekės yra apgadinti pristatymo metu, už ją galite pasirašyti, tačiau būtina pažymėti ant siuntos pristatymo dokumento, kad siunta yra apgadinta.

SVARBU: jeigu pasirašėte už siuntą ir pažymėjote, jog siunta pristatyta geros būklės, prarasite teisę reikalauti kompensacijos už siuntos apgadinimą.

-Ar turiu išsaugoti pakuotę, jeigu siunta yra apgadinta?

Jeigu pakuotės viduje esantys daiktai yra apgadinti, pakuotė turi būti išsaugota kartu su joje esančiais daiktais ir palikta tolimesniai apžiūrai. Nevykdant šių nurodymų, galite prarasti teisę kompensacijai už apgadintą siuntą.

-Ką reikia daryti, jeigu noriu pateikti pretenziją?

Norint pateikti pretenziją ir pranešti mums apie siuntos apgadinimus turite:

-Kas gali pateikti pretenziją?

Pretenziją gali pateikti tik tas asmuo (įmonė ar fizinis asmuo), kuris užsakė siuntos gabenimą.

-Kiek laiko turiu pretenzijos pateikimui ir jo nagrinėjimui?

Visos pretenzijos turi būti pateiktos ne vėliau kaip per 7 darbo dienas nuo siuntos įteikimo dienos. Pretenzijos gautos vėliau negu per 7 darbo dienas nebus nagrinėjamos. Visas pretenzijas siekiame išnagrinėti per 10 darbo dienų nuo pretenzijos pateikimo datos.

-Kaip susigrąžinti siustą daiktą?

Pažeisti daiktai,prekės negali būti išimtos iš pakuotės, kol pretenzija nebaigta nagrinėti, nes tai anuliuotų pretenziją. Jeigu buvo išmokėta pilna kompensacija (prekės įsigyjimo vertė), siuntos turinys nebus grąžinamas. Jeigu išmokamos siuntos turinio taisymo išlaidos, galite jį susigrąžinti.

-Kaip pateikti pretenziją?

Atsiųskite mums aukščiau pateiktus duomenis adresu info@reikiakurjerio.lt

Elektroninis užsakymas

-Nenoriu užsakyti paslaugų elektroniniu būdu, ar galiu susisiekti telefonu?

Ne, užsakymus priimame tik reikiakurjerio.lt svetainėje.

Mokėjimo būdai

-Ar pastoviems klientams taikote nuolaidas?

Taip. Taikome specialius pasiūlymus ir nuolaidas. Dėl detalesnės informacijos susisiekite su mumis el. paštu info@reikiakurjerio.lt arba telefonu 8 5 2054890.

Pakavimo klausimai

-Ar mano siunčiami daiktai turi būti supakuoti į dėžę?

Taip. Kiekvienas daiktas, nepriklausomai nuo dydžio, turi būti supakuotas į dėžę ar specialų voką. Nesupakuoti daiktai yra netinkami siuntimui.

-Kokius duomenis privaloma pateikti ant siuntos pakuotės?

Visos siuntos pakuotės turi būti aiškiai paženklintos siuntos adreso etiketėmis, kuriuose turi būti nurodyti siuntėjo ir gavėjo adresai, kontaktiniai duomenys bei kita pristatymui būtina informacija. Šiuos siuntos dokumentus galėsite paruošti užsakant siuntą Reikiakurjerio.lt svetainėje. Adreso etiketę turite pritvirtinti ant siuntos pakuotės matomoje vietoje.

-Kaip turėčiau supakuoti siunčiamus daiktus?

Vežėjai priima tik tinkamai supakuotas ir pažymėtas siuntas. Pakavimo patarimai yra pateikti čia.

Jeigu daiktai yra netinkamai supakuoti ir tai yra akivaizdu, kurjeris turi teisę atsisakyti paimti siuntą tolimesniam gabenimui. Be to jei siunta nebuvo tinkamai supakuota bet kokia kliento dėl jos pareikšta pretenzija nebus nagrinėjama.

-Aš nežinau tikro siuntos svorio ar dydžio?

Jūs privalote žinoti šią informaciją norėdami naudotis mūsų teikiamomis paslaugomis. Jeigu pateikta siuntos informacija neatitiks tikrojo siuntos svorio ar dydžio, vežėjai gali taikyti papildomus mokesčius.

Siuntų draudimas

Ar mano siunta apdrausta?

Visos siuntos yra apdraustos pagal CMR konvencijos taisykles.

-Ar yra išimtinų atvejų kuomet siuntos draudimas negalioja?

Taip. Siunta neturi draudimo, jeigu ji buvo netinkamai supakuota arba yra įvardinta viename iš šių sąrašų: Draudžiami siųsti daiktai ir Nekompensuojami daiktai.

-Ar galiu apdrausti siuntą papildomu draudimu?

Taip, kreipkitės į mūsų klientų aptarnavimo skyrių el.paštu info@reikiakurjerio.lt arba tel.: 8 5 2053999.